TIGGO-8 PRO

نمای خارجی

نمای داخلی

Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail

مشخصات فنی

پیشرانه

پیشرانه خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو ساخت شرکت AVL اتریش بوده و با استفاده از تکنولوژی TGDI قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت می باشد که برای برای ایجاد رانندگی اقتصادی اما پرشتاب برای تیگو ۸ پرو کافی است.

گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع ۷ سرعته دو کلاچه طراحی شده توسط شرکت گتراگ آلمان است که علاوه بر همخوانی بی نظیر با موتور خودرو دارای کمترین زمان تعویض دنده است که بدون افت دور موتور تعویض دنده نرم و سریعی را برای راننده به ارمغان می آورد

امکانات رفاهی

سیستم تهویه مطبوع

خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه با خروجی هوا در سه ردیف صندلی های خودرو می باشد. ردیف جلو با استفاده از صفحه نمایش ۸ اینچی تعبیه شده بر روی داشبورد و یا کلیدهای قرار گرفته بر روی کنسول میانی به صورت جداگانه امکان تنظیم هوا را دارند. ردیف دوم از دمای تنظیم شده توسط ردیف اول قسمت شاگرد استفاده کرده اما می توانند درجه پرتاب باد را کنترل نماید. در ردیف سوم نیز امکان تنظیم شدت پرتاب باد قابل تنظیم بوده که برای یک خودرو ۷ سرنشینه آپشن بسیار سودمندی است و خودرو را در زمانی که دارای ۷ سرنشین می باشد کاربردی تر می نماید.

فــن آوری

صفحه نمایش ۲۴.۶ اینچی

فونیکس تیگو ۸ پرو مجهز به دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی است که در مجموع ۲۴.۶ اینچ صفحه نمایش در داشبورد خودرو به صورت پیوسته ایجاد می نماید. از جلوه های بصری این نمایشگر بزرگ با وضوح ۷۲۰*۱۹۲۰ می توان به امکان تعریف دو تصویر زمینه برای نمایشگر سرگرمی و ۳ تم برای نمایشگر راننده اشاره کرد که این ترکیب خواسته هر سلیقه ای را برآورده می سازد. از طرفی نمایشگر سمت چپ تمامی اطلاعات موبوط به راننده را در اختیار او قرار می دهد که در هر ساعتی از شبانه روز از وضوح کافی بهره می برد. نمایشگر سمت راست نیز به عنوان نمایشگر سرگرمی حاوی اپلیکیشن های متفاوت جهت استفاده توسط راننده و یا شاگرد تدارک دیده شده است .

همیار راننده (ADAS)

سیستم هشدار خروج از لاین – Lane Departure Warning (LDW)

این سیستم با رصد خط کشی موجود در مسیر در صورت خروج خودرو از لاین و یا تغییر ناگهانی خودرو بدون استتفاده از راهنما با ارائه آلارم صوتی و نمایش انحراف در صفحه نمایش خودرو و همچنین لرزش فرمان خودرو راننده را از انحراف از بین خطوط آگاه می سازد. لازم به ذکر است در صورت استفاده از راهنما قبل از تغییر لاین هیچکدام از موارد ذکر شده مشاهده نخواهد شد.

کروز کنترل تطبیقی -Integrated cruise Assist

سیستم کروز کنترل تطبیقی سیستمی است که بر اساس تکنولوژی کروز کنترل اما با تکیه بر سیستمهای راداری می تواند در حین حرکت علاوه بر حفظ سرعت تنظیم شده توسط راننده با توجه به وجود مانع در مسیر به صورت اتوماتیک نسبت به کاهش سرعت حتی تا ایست کامل اقدام نموده و پس از رفع مانع یا ترافیک پیش رو مجددا خودرو را به سرعت موردنظر برساند. از طرفی دو سیستم TJA یا Traffic Jam Assist و یا Integrated Cruise Assist یا ICA در طول عملکرد خودرو بر اساس سرعت تنظیم شده به راننده در این راه یاری می رسانند. سرعت صفر الی ۶۰ کیلومتر در حوزه عملکرد سیستم TJA و ۶۰ الی ۱۵۰ کیلومتر در حوزه عملکرد سیستم ICA می باشند.

سیستم هشدار برخورد از جلو – Forward Collision Warning (FCW)

این سیستم در صورت فعال بودن با رصد کردن موانع رو به روی خودرو در صورتی که آن مانع در فاصله مشخصی از جلوی خودرو قرارگیرد نسبت به پخش هشدار صوتی و نمایش علائم بر روی صفحه نمایش خودرو اقدام می نماید.

سیستم کنترل هوشمند نور بالا – Intelligent High Beam Control (IHC)

در زمان روشن بودن چراغ های جلو، این سیستم به صورت دائم به رصد اشیائی که از رو به رو به خودرو نزدیک می شوند می پردازد و با توجه به پوشش ۱۵۰ متری نور بالای خودرو جهت عدم مزاحمت برای راننده در حال گذر نسبت به تغییر نور بالا به نور پایین اقدام می نماید.

سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی – Traffic Sign Recognition (TSR)

این سیستم با رصد علایم راهنمایی، سرعت مجاز را برای راننده بر روی صفحه نمایش خودرو نشان می دهد و در صورت استفاده از سیستمهای ACC-TJA-ICA امکان اجرای آن محدودیت سرعت بر روی سرعت خودرو نیز مهیا می گردد.

رادار نقطه کور – Blind Spot Detection

رادار نقطه کور با استفاده از ترکیب تجهیزاتی مانند رادارها و دوربینهای نصب شده بر روی خودرو با اسکن فواصل طولی خودرو با سایر bsd

خودروهای هم مسیر با آن اقدام می نماید. در صورت وجود وسیله نقلیه ای در نقطه کور خودرو نسبت به اعلام هشدار با روشن شدن نقاط زرد رنگ بر روی آینه جانبی همان سمت اقدام می نماید. اگر خودرو مذکور از حدی به خودرو نزدیکتر گردد سیستم BSD اقدام به اعلام هشدار صوتی نیز می نماید.

سیستم هشدار ترافیک جانبی – Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

یکی از چالش برانگیزترین امور در رانندگی در شهرهای شلوغ، خروج به صورت دنده عقب از پارک می باشد، خصوصا اگر خودرو در کنار یک خیابان شلوغ و پر تردد پارک شده باشد. در این زمان سیستم RCTA با اسکن فواصل جانبی انتهای خودرو به طول ۳۰ متر در صورت مشاهده هر جسم متحرکی نسبت به اعلام هشدار صوتی به راننده اقدام می نماید..

سیستم نگهدارنده خودرو بین خطوط – Lane Keeping Assist (LKA)

سیستم نگهدارنده خودرو بین دو خط در سرعتهای بالای ۵۵ کیلومتر نسبت به اسکن خط کشی کف خیابان اقدام نموده و فعال می گردد. این سیستم کنترل خودرو در بین خطوط اسکن شده را در دست گرفته و تا زمان خاموش شدن توسط راننده و یا پاک یا کمرنگ شدن خطوط و یا کاهش سرعت به زیر ۵۵ کیلومتر به این امر ادامه خواهد داد.

رادار نقطه کور – Blind Spot Detection

رادار نقطه کور با استفاده از ترکیب تجهیزاتی مانند رادارها و دوربینهای نصب شده بر روی خودرو با اسکن فواصل طولی خودرو با سایر bsd

خودروهای هم مسیر با آن اقدام می نماید. در صورت وجود وسیله نقلیه ای در نقطه کور خودرو نسبت به اعلام هشدار با روشن شدن نقاط زرد رنگ بر روی آینه جانبی همان سمت اقدام می نماید. اگر خودرو مذکور از حدی به خودرو نزدیکتر گردد سیستم BSD اقدام به اعلام هشدار صوتی نیز می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آدرس:

گنبدکاووس - میدان بسیج - ابتدای جاده مینودشت

تلفن:  33540450-017      فکس :  33559414 - 017

مدیریت : آقای خواجه         09115179460

وب سایت :     www.mvmdashti.ir

آدرس:

گنبد کاووس – ابتدای جاده آزاد شهر

<< در حال احداث>>

مدیریت : آقای خواجه         09115179460

وب سایت :     www.mvmdashti.ir

آدرس:

گنبدکاووس - میدان بسیج - ابتدای جاده مینودشت

تلفن:  33540450-017     فکس :  33559414 - 017

مدیریت : آقای خواجه         09115179460

وب سایت :     www.mvmdashti.ir